Markweb Média - Outdoor/indoor tervezés és foglalás
Egy klasszikus, terméket vagy szolgáltatást népszerűsítő kampányhoz hozzátartozik az eladáshelyi vásárlásösztönzés is, mellyel konkrétan az adott terméket/ szolgáltatást ismertetik meg a leendő vásárlóval. Ez leginkább termékbemutatókon keresztül valósítható meg. De eszközei lehetnek displayek, wobblerek, megállítótáblák, padlómatricák, stb. is. Előnye, hogy a fogyasztókat ért számtalan terméküzenet közül időben ez a vásárlást közvetlenül megelőző, figyelemfelhívó és megerősítő hatású. Kültéri reklámfelületeket használó kampányok számos nyomtatható felületen megvalósíthatók, úgy, mint PVC ponyva, zászló, citylight, perforált ablakfólia, építési háló, stb. mégis talán a legismertebbek az óriásplakátok, melyeket utazás közben láthatunk. A hatékony stratégia kialakításához hozzátartozik az is, hogy a célcsoport elemzése alapján segítünk kialakítani az adott kampányban leghatékonyabban működő eszközöket.

Üdvözöljük! Ha kérdése van vagy árajánlatot szeretne kérni, kérjük lépjen kapcsolatba velünk!