Ügyfelünk számára komplex stratégiát dolgoztunk ki a legnagyobb közösségi oldalon történő sikeres megjelenésre, az oldal látogatottsága 25%kal nőtt
5ásec Facebook kommunikáció
Ügyfelünk számára komplex stratégiát dolgoztunk ki a legnagyobb közösségi oldalon történő sikeres megjelenésre, az oldal látogatottsága 25%kal nőtt
Tranzitshop Villants egy mosolyt! kampány
Cégünk szervezésében valósult meg az Overland Havaianas papucs bevezető kampányának 2012. május 1-31.-ig tartó akciója. A promóció többszintű volt, egyrészt a kijelölt helyeken osztogatott szórólappal, Converse vagy Tisza cipőben érkező vásárlóink, a megjelölt boltokban kiválasztott Havaianas papucsaikra...
Havaianas Villants egy mosolyt! kampány
Cégünk szervezésében valósult meg az Overland Havaianas papucs bevezető kampányának 2012. május 1-31.-ig tartó akciója. A promóció többszintű volt, egyrészt a kijelölt helyeken osztogatott szórólappal, Converse vagy Tisza cipőben érkező vásárlóink, a megjelölt boltokban kiválasztott Havaianas papucsaikra...
IBUSZ párban a nyárban kampány
A komplex kampány során a kreatívokon kívül, egy fejlesztett microsite készült el csapatunk gondozásában, mely otthont adott a játéknak. Emellett egy pár hetes, de igen hangsúlyos online kampány biztosította az elvárt eléréseket.
Dimag.hu teljeskörű marketing kommunikáció
Cégünk 2009 óta végzi a www.dimag.hu digitális magazinok terjesztésével foglalkozó weboldal online kommunikációját. Ebbe beletartozik a hirdetések tervezése, szervezése, a Facebook kommunikáció kivitelezése, valamint promóciók folyamatos tervezése. Új ügyfelek, piaci megoldások felderítése, új lehetőségek ...
Canon Love On! kampány
Valentin nap alkalmából elindítottuk a Canon, Love On! képfeltöltő pályázatunkat. Felhívást intéztünk meglévő és jövőbeli rajongóikhoz, hogy nevezzenek be és töltsenek fel alkotást a szerelem témakörében, hogy esélyük legyen megnyerni a PowerShot A2400 IS kompakt fényképezőgépet, vagy a 3 ajándékcsomag...
SEAT Ibiza Facebook promóció 2012 május-június
A Porsche Hungaria Kft.-vel együtt működve megalkotott SEAT Kvízfestő kampány célja volt az új Ibiza modell bevezetésének népszerűsítése játékos formában. A promóció, ami egy hatékony és jól megtervezett koncepció köré épült, a folyamatos posztolással és célzott hirdetésekkel együtt összesen 4000 fővel...
SWISS Airlines nyereményjáték szervezés
Ügyfelünk részére egy komplex nyereményjátékot szerveztünk, mely aloldalának fejlesztését és kreatív anyagainak tervezését, kivitelezését is végeztük.