top of page
FŐOLDAL

SZLOGEN HELYETT

A SZÁMOKBAN HISZÜNK

MERT TUDJUK, HOGY NAP VÉGÉN A BEVÉTEL SZÁMÍT

SZOLGÁLTATÁSAINK
markwebcsoport1_edited.jpg

RÓLUNK

Számunkra a legfontosabb, hogy megértsük a céljaidat, mert ha sikerül elérnünk azokat, majd  együtt tudunk örülni a sikereknek. Ha definiáltuk az elvárt eredményeket, jöhet az eszközök és azok súlyának megtervezése! A kreatív tartalom mellett a fő hangsúlyt az analitikára, számokban mérhető eredményekre helyezzük, magyar és nemzetközi piacokon egyaránt, már 14 éve.

RÓLUNK
A CSAPAT
ÜGYFELEINK

ÜGYFELEINK

Szinte minden területről vannak ügyfeleink, így van tapasztalatunk non-profit, start-up, KKV, multi szektorokban egyaránt, lehet, hogy Te leszel a következő?

MARKWEB SZÁMOKBAN

KAPCSOLAT

Köszönjük az üzeneted, hamarosan keresni fogunk!

MARKWEB DIGITAL

Budapest,

Budapest, Lajos utca 116. 1.em. 12.ajtó

1036

KAPCSOLAT

Performance marketing ügynökség

Mivel foglalkozik egy performance marketing ügynökség?

A performance szó előadást, teljesítményt, valamilyen véghez- és célbavitelt jelent. Egy olyan művészeti irányzat, melynek középpontjában elsősorban a performer, vagyis az „én” áll, aki valamilyen akciót, eseményt közvetít és mutat be a nézőközönségnek. Hogyan találkozik ez a művészeti ág, kifejezési eszköz a digitális marketinggel? Megmutatjuk!

Az online marketing elsődleges előnyei

Az online marketing egyik legfontosabb előnye, hogy költséghatékonyan tud nagy- és releváns tömegekhez eljutni az adott márka. A közönség a megfelelő célzásokkal adott, már csak a tartalom és az utánkövetés hiányzik. Performance marketing ügynökségként az a fő feladatunk, hogy a marketing tanácsadás mellett ügyfeleinket hitelesen prezentáljuk az online térben, kommunikációs stratégiájuk mentén építsük fel a márkát úgy, hogy ez a jelenlét mérhető legyen a hatékonyságnövelés érdekében.

Mit is jelent ez a gyakorlatban? Első lépésként feladatunk, hogy egy reális marketing stratégia felépítése után elindítsuk ügyfeleink online hirdetéseit, melyek általában a social media jelenlét, a PPC kampányok és eDM kampányok összehangolt együtteséből adódnak össze.

Legyél elérhető – de mégis hogyan?

Nem elég a digitális marketing esetében a jó üzenet. „Jókor voltam jó helyen” – mondják sokszor utólag a sikeres emberek. Veszélyes, ha a szerencsére bízod vállalatod jövőjét. Az online marketing ugyanis lehetőséget biztosít arra, hogy a megfelelő csatornák kiválasztásával, ezek közös használatával, a perszónákra szabott üzenetekkel, pontosan meghatározott célcsoportokkal, KPI stratégiával előre megállapíthassuk egy kampány várható eredményeit. Így folyamatában is könnyen tudunk optimalizálni, kihasználni a növekedési potenciált azért, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el ügyfeleinknek. A tudatosság és a tervezhetőség tehát alapvető eleme a digitális marketingnek – így nem szorulunk rá Fortuna kegyeire sem.

Hogyan néz ki egy performance ügynökség munkája a mindennapokban?

Mindenekelőtt fontos, hogy az ügyfeleinkkel közösen meghatározzuk a rövid és hosszú távú célokat. Amennyire csak lehetséges, megpróbálunk azonosulni a márkával, ezért választunk a csapatunkból egy olyan accountot, aki tudása és tapasztalata alapján a leginkább tudja biztosítani és a későbbiekben fenntartani a közös munka alapvető feltételét: a hatékony kommunikációt!

 

Ha megvannak a kijelölt célok, meghatározzuk azokat a csatornákat, amiken keresztül növelni, segíteni tudjuk az ügyfelünk kommunikációját, elérve a stratégiai célokat. Ez jellemzően Google hirdetéseket, SEO optimalizálást, social media tartalomkészítést és hirdetéskezelést, valamint eDM kampányokat jelent, kiegészítve a célcsoporthoz illő további csatornákkal. Tudjuk, hogy hol és hogyan érjük el tehát a célközönséget, de azt még nem, hogy mivel? Ebben lesz segítségünkre content csapatunk, akik az accounttal szoros együttműködésben kiváló, célcsoport specifikus szöveges- és a grafikai tervezés során vizuális, mozgó tartalmakat készítenek.

 

Ám a munka itt még nincs teljesen befejezve! Az utókövetésre legalább akkora hangsúlyt fektetünk, mint magára a kampányokra, mivel a kampányok finomhangolása, elemzése alapján költséghatékonyan tudunk releváns tartalmakat hirdetni. Az online jelenlét során lehetőség van a

teljes mérhetőségre, a célcsoportnak pedig az azonnali interakcióra. Minden lájk, megosztás, minden kattintás, konverzió, otthagyott kosár és megnyitott hírlevél visszakövethető. Az adott havi munkánk a riportok elkészítésével ér véget, ahol valós, mérhető adatokkal támasztjuk alá az elért eredményeket. A performance marketing esetében tehát a szerencse nem kap egyáltalán szerepet, minden esetben a szakmai tapasztalatra, mérhető adatokra, marketing stratégiára építünk.

bottom of page